پسرم ایلیا

آرزو

1389/11/2 3:37
نویسنده : لاله
245 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان چقدر روز به روز داری بزرگ میشی انقدر سریع که من حتی نمیفهمم و وقتی به خودم میام میبینم تو چه بزرگ شدی!من تازه دو تا دندون جدیدت رو دیدم آخه نمیذاری تو دهنت نگاه کنم شاید درد داری نمیدونم هر چی هست از حالا باید سختی بکشی ...

من این روزها میبینم که تو چقدر حرفهای ما رو میفهمی و ما نمیدونیم

چقدر کارهای ما رو تکرار میکنی

امروز عصر جورابهاتو دادی به بابا که پات کنه یعنی بریم ددر

وقتی خوابی خیلی نگات میکنم خیلی دلم میسوزه برات نمیدونم چرا

امشب من کلی ذوق کردم که شامت رو خوردی و بعدش هم کلی چیز میز خوردی ولی آخرش همه رو بالا آوردی ...خیلی دلم شکست دلم میخواست گریه کنم...دلم برات خیلی سوخت...رنگم پریده بود...گاهی فکر میکنم یه وقتهایی یه چیزهای برای آدم آرزو میشه که قبلا فکرشم نمیکرد مثلا برای من الان غذا خوردن تو فقط آرزو هست...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

شيرين
2 بهمن 89 10:57
سلام....ايليا توي اين سن بد غذاستاكثرا بچه ها تو اين سن همينجورين...به مرور زمان درست ميشه...نگران نباش.
مامان کوثری
8 دی 91 11:54
روز و شبتون خوش اگر میخواهید تقویم سال 92 رو با عکس خوشگل کودک عزیزتون داشته باشین به ما سر بزنید امیدوارم مفید باشیم
شبنم
14 مرداد 92 14:37
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم ایلیا می باشد